A N T O N I A

the box.

Kategori: allt möjligt

Tänker spendera min dag i sängen efter tre extremt långa och intensiva jobbdagar. Ångrar dock inte en sekund att jag var med, har aldrig varit med om något så kul tror jag. Jag vet att jag klagat på att det är kallt, att jag är hungrig och en rad andra saker men att hänga på och vara kostymass. på en riktig filminspelning har varit sjukt lärorikt och något som jag alltid kommer att minnas.
Jag är fortfarande helt uppe i varv efter att få ha träffat Anastasios Soulis, var helt överlycklig när jag hälsade på honom och jag hoppas att min överdrivna nervositet inte märktes, haha.
Idag känns det dock som om det inte har hänt, som om jag bara drömt om allting. Antar att det är för att man spelat in i områden man känner till och som man ser varje dag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: