A N T O N I A

yesterday-today.

Kategori: allt möjligt

Dagarna rullar på och trots att man vill le varje dag så bryter tårarna igenom tillslut. Igår var en sådan dag, eller snarare kväll, när allt inom en inte får plats länge och det brister bara.
Kunde inte sluta gråta hur mycket jag än försökte, mina tårar hade en vilja om att komma ut och vek inte undan för något.

Sitter nu med min tredje kopp kaffe för dagen och trycker i mig bullar. Kroppsideal? Vad är det? Aldrig hört talas om..
Nej men, det enda kroppidealet som bör finnas bör väl vara att finna en punkt i livet där man inser att det finns folk som älskar dig för vem du är så varför gör man inte det själv?
Alla kroppar är fina så länge någon vågar älska den.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    och folk som älskar dig, det finns det. Tro mig.

    2012-10-26 | 21:51:05

Kommentera inlägget här: