A N T O N I A

20.27.

Kategori: allt möjligt

I en månads tid har mitt dagliga musiklyssnande varit utbytt emot konstant lyssnande på Youtube, folk som spelar.
Antar att det är för att fylla igen något slags tomrum, känner mig mindre ensam när jag hör någon prata. Alla dessa nätter jag inte kunnat sova har det hjälpt att lyssna på någon som pratar, har somnat på bara några sekunder så fort jag hört någons röst.
Nu är musiken tillbaka i mina lurar och jag vet inte om jag gillar det eller inte. Musikvalet går på automatik och musiken som spelas är för nedstämd, blir bara gråtfärdig utav att höra den och jag tänker på saker jag absolut inte vill tänka på för stunden.
Menmen, allt blir inte alltid som man vill. Man får helt enkelt gilla läget.
Dags att rycka upp sig, dags att försöka sätta ett leende på läpparna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: