A N T O N I A

måndag 14/4

Kategori: allt möjligt

nanana, oaktiv. men jag kan bara säga FÖRLÅT.
asså det är sjukt hur mycket tid skolan tar upp av mitt liv. typ läxa 24/7 -.-'

haha, sitter vid pappas dator och skriver på min kärleksbok, det går inte så bra kan jag säga. Jag gick in på youtube för att lyssna på cheeky girls och få mig ett gott skratt. Ingen bra idé. Fastnade såklart vid en massa andra låtar efter att  jag skrattat ihjäl mig till cheeky girls. Smakprov ur min "vad är kärlek" del i kärleksboken;

Vad är kärlek?


Vad är kärlek?

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka...

Så börjar nog många sin spalt om kärlek. En dikt av en nu så populär komiker vid namn

Björn Gustavsson. En dikt som faktiskt beskriver kärlek på ett ganska bra sätt, fast med lite humor och ironi också. Är de det kärlek är? En gegga med humor och ironi?

Om jag skulle få beskriva order kärlek med ett ord skulle jag välja "rosaglittrig".

Rosaglittrig är ett bra ord, det beskriver en lycklig känsla perfekt.

Mona gillade det i alla fall.
Just nu håller jag på att skriva om kön och könsroller, jag har skrivit 2/33 saker nu, typ.
suck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: