A N T O N I A

söndag 6/4

Kategori: allt möjligt

jag ursäktar min oaktivitet hemskt mycket, men datorn har varit sjukt seg och inte funkat, typ.

igår var jag på rufus wainwright, jag vart sjukt rosaglitrig inombords. jag fick spasm i hela kroppen för att jag var så lycklig. det som gjorde mig glad var att han var en så lättsam och härlig människa, han kunde börja prata mitt i låten och skämta med publiken och allt. och bara för att göra alla ännu mera avundsjuka, han låter bättre live. haha det är helt sjukt hur bra han låter, hans röst är så himla ren och klingande genom hela konserten. efter konserten var det efterfest, typ. haha sjukt kul, jag såg ett långt grått hårsvall med ett par röda bågar i och jag tänkte bara "nääääe". sedan kom det två karlar klampandes genom rummet och stötter till min syster och mumlar ett "ursäkta" i farten. jag reagerade genom att slå upp ögonen som två stora tefat, mina ögon hade sett rätt, det var simons hårsvall jag hade sett. haha, simon och tomas i egen hög person. sedan sökte min blick runt i rummet efter fler kändisar, blicken stannar vid baren där en viss ingela olsson (spelar inger i så som i hemmelen) precis vänder sig om och möter min blick. min blick vandrar vidare och fastnar på en ljusbrun skinnjacka, skinnjackan sitter på ingen mindre än pekka heino, haha det var roligt att se honom. jag och dom andra två trycker oss igenom rummet när malin vänder sig om och säger "gustaf skarsgård i baren" jag fattade inte vem så malin fortsatte "han i kepsen". då fattade jag precis vem av alla miljoner människor hon menade. haha, jag fattarinte hur han, gustaf skarsgård kan ha en så ful keps på huvudet. liksom.. nej det går inte att förklara, så ful var den. haha. men i alla fall, för att sammanfatta kvällen, den var OFÖRGLÖMLIG.

Kommentarer

  • David säger:

    kul att du har börjat skriva ska försöka läsa oftaXD

    2008-04-10 | 19:10:12

Kommentera inlägget här: