A N T O N I A

first day at work,.

Kategori: allt möjligt

jihaa, första dagen i skolan idag. det kändes jobbigt.
bosse började med aggro-skriket på en gång kändes det som, och irene, ja hon är irene.
seriöst, vi har fått skolans värsta aggro-personer som klf. kuuuuul, not -.-'
btw, ignorera att jag skriver helt sjukt, men jag är så lycklig att jag skakar i hela kroppen.
åter till skolan, omg första dagen i skolan och man får rollergrill till lunch, USCH
jag mår illa av det, ser ut som stekta snoppar D:
HAHAHHAHAHA, maria står för dagens bästa.
vi sitter i matan och maria sitter och kollar på mig när jag pratar, plötsligt börjar jag asgarva, vilket får alla att lägga märke till vad maria gör. maria sitter med en bit korv på gaffeln och gnider den mot bordet.
omg, har inte skrattat så mycket på länge.

hm, blev inte så långt men ah. alltid något :'>

Kommentarer

  • HanniBanni säger:

    hahahaha lyckat x) Tror det kan bli ganska bra att ha Irene och Bosse ändå. Hörde från Diddi att deras nya klf var lite.. Öhmm jaa.. ;)



    Possi <3

    2008-08-19 | 21:15:55

Kommentera inlägget här: