A N T O N I A

im still sick,.

Kategori: allt möjligt

Hola guapas, :'>

ursäkta min oaktivitet, men jag är så enormt sjuk.
tänkte dela med mig lite, även om ni inte orkar eller tycker att det är patetiskt av mig.
men i onsdags vaknade jag av att jag kände mig lite förkyld, gick upp tog tempen gick och la mig.
när jag vaknade senare, runt 12, så märkte jag att jag var ännu sämre..
nu har jag bara blivit sämre och sämre för varje dag, just nu har jag en temp runt 39-40 hela tiden, grov hosta, rinnande näsa, tryck över ögon/huvud/ansikte och är öm/utslagen i hela kroppen, orkar ingenting.
får väl hoppas på att må bättre på måndag. annars får jag åka till skolan och ta med mig jobb hem.
någon som vet hur man blir frisk här eller?

Kommentarer

  • Johan säger:

    Krya på dig!! :D

    2008-08-30 | 20:57:11
  • Hanna säger:

    Du får ta och bli frisk nu! :)

    2008-08-31 | 14:25:21
  • David säger:

    Du dricker honungs vatten

    2008-08-31 | 19:42:40

Kommentera inlägget här: