A N T O N I A

sorry kids,.

Kategori: allt möjligt

hejhejhej,
förlåt oaktiviteten, om någon nu läser min blogg.
men jag har varit borta så jag har inte kunnat skriva några inlägg.
nu ska jag försöka gå framåt lite här, hur det nu går.

jag går på kurs just nu "tjejer i teknik", det är därför jag aldrig är inne typ.
igår laggade min dator också, det var segt.
nästa vecka är jag inne i gävle, är på högskolan. min grupp börjar med maskin.
jag vill inte ha kart-grejen. vi ska mäta avstånd och sen typ rita kartor, det låter segt.

idag gjorde jag ett dataspel, det var kul. jag äger er :'D

jag har ont i magen, har druckit för mycket varm choklad ,___,

Kommentarer

  • Johan säger:

    gjorde du ett dataspel? LOL.

    2008-08-08 | 19:38:21
  • Hanna säger:

    hahaha, det andra var juh roligare än dataspelet, du vet när det kom upp skyltar :'D Det kommer bli kul på högskolan, kul att det ligger brevid min mammas nya jobb x)

    2008-08-08 | 20:50:43

Kommentera inlägget här: