A N T O N I A

jag mest tog den, roll som man mig gav,.

Kategori: allt möjligt


imorgon är det måndag, måndag den 8 december.
det är egentligen meningen att jag ska klippa av mig håret då, men eftersom att de flesta har varit så jävla negativa över det så vet jag inte riktigt om jag vill klippa av det. men eftersom att det är mitt hår och jag har en egen vilja så gör jag nog det, även fast alla hatar mig, så länge jag är nöjd med mig själv är det bra,.
men som sagt, eftersom att de flesta varit negativa så ska jag ta med olika bilder på olika frisyrer jag vill ha och fråga vad som kommer passa bäst på mig, då blir det nog bra...
så håll tummarna för mig allihopa att det blir bra imorgon!

nu ska jag klä på mig och göra mig klar, det är julmarknad på skolan idag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: