A N T O N I A

so this is christmas,.

Kategori: allt möjligt


jag vill inte vara arg på er, ni menade bara väl. men en del saker ska man bara hålla tyst om, även för kuratorer.
pga att ni berättade för  henne så ser det inte så jävla ljust ut för mig här hemma.
min mamma tittar inte på mig, inte ens när hon pratar med mig, och hon vill dra med mig till bup.
pappa vet inte riktigt vad han ska göra, så han försöker vara vänlig och kramas hela tiden.

om 13 dagar är det jullov, jag önskar med hela mitt hjärta att glitterängel och eddie får komma.
mina föräldrar har sagt att dom får, men dom har ju också föräldrar som ska godkänna...
ajah, ska kolla klart på shaun of the dead nu ;>


Kommentarer

  • Johan säger:

    Vad har jag missat nu då? :v

    2008-12-06 | 23:58:19

Kommentera inlägget här: