A N T O N I A

te x8,.

Kategori: allt möjligt


dansuppvisningen igår gick rätt bra, gjorde bort mig lite på första uppvisningen bara, resten gick asbra.
precis som förra året var vi först ut igen, nervositeten var obeskrivlig, hela gruppen stod och småhoppade på sidan av scenen. Det var en skön känsla som spred sig i kroppen efter att man dansat, nervositeten försvann, man kände en överdos av glädje. tidningen knäppte kort också, på våran grupp... ENDAST! fast det var typ bara fyra ur gruppen som syntes på bilden...

idag är det första december, känner mig lagomt glad.
julkalendern var en besvikelse, VARFÖR ÄR DET SÅ FULA ONATURLIGA MILJÖER?
de senaste åren har det kommit upp en massa fula datagjorda miljöer som man bara vill kräkas på.
GE MIG GREVEHOLM! det var julkalender det,.
sitter förövrigt och knarkar min typ.. åttonde kopp med te just nu, hatar att vara sjuk.
imorgon är det skola hur sjuk jag än är, måste fråga bosse om en massa kemi på a-passet.
blir skönt ändå att komma tillbaka, se alla igen ;>
om en vecka klipper jag mig, är lite smått nervös.
har tänk på om jag ska banga ur och bara klippa kort vid örat, men jag tog mig själv i kragen och övertalade mig själv till kort. så om en vecka blir jag av med håret.



Kommentarer

  • Hannis säger:

    Som inte jag gjorde bort mig på första uppvisingen (a) x) Hahaha

    2008-12-03 | 17:34:55

Kommentera inlägget här: