A N T O N I A

fredag 29/2

Kategori: allt möjligt

DIG:
1. Hur lång är du? - 168/69, haha nått sånt.
2. Vad vill du bli när du bli stor? - tatuerare, konstnär, författare och känd basist, haha
3. Vad pluggar du? - ja dom lektionerna man brukar ha i skolan?
4. Har du långt hår? - nej, typ till axeln, i bak alltså, haha.
5. Vilken hårfärg har du? - svart som börjar bli brunt med blond utväxt,
6. Sminkar du dig? - ja, oftast. 
7. Har du haft sex senaste månaden? - inte direkt, haha
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? - svart och vit, yeah saik, haha
10. Har du kysst någon idag? - nej.

FAMILJEN:

1. Bor dina föräldrar ihop? - ja.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? - det beror på i vilken situation.
3. Hur många syskon har du? - en storasyster
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? - aah, godnatt
5. Vilken mat lagade din pappa senast? - ugnskorv, haha
6. Hur många ställen har du bott på? - 1
7. Vem i din familj stör du dig mest på? - mamma
8. Vilken familjemedlem är snällast? - jag :)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? - typ, tisdagsnatt, tittade på film med syster. 

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? - igår, med louise och sara.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? - sara :3
3. Har du kysst nån kompis? - aa.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? - m..
5. Vem har du varit kompis med längst? - hanna och emma
6. Vem känner dig bäst? - jag vet inte, haha.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? - vet inte.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? - nej, har inte hjärta för sånt.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? -nej, jag gillar dom jag är med ffs.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? - jeans, linne, t-shirt, strumpor och underkläder.
2. Har du bytt om idag? - nej, haha
3. Favorittröja? - vet inte.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? - helt naket är fullt, så, endast kalsonger ;)
5. Har du gett bort kläder nån gång? - ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? - ja, haha många gånger. 
7. Har du handlat kläder genom internet? - nej
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? - nej, orka -.-'
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? - siden, speedo och string ?
10. Vad använder du för skor? - converse

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? - ja, haha
2. Klä dig annorlunda? - ja
3. Vara dig själv? - JA
4. Visa dig i bikini/badbyxor? - nej, fast jag blir tvingad .__.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? - uhm, jag brukar inte göra det bland folk, haha kanske med sara då XD
6. Pierca dej? - ja, jag SKA pierca mig :3
7. Ge dig på utmaningar? - nja, beror på vad.
8. Ha sex på offentlig plats? - jag tror inte det
9. Vara omogen? - jag är de helatiden typ :D
10. Äta små kryp ? - never, XD.

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? - jernvallsskolan.
2. Vad heter din favoritlärare? - diana, anna, anna och marie ffs :O
3. Vad är ditt favoritämne? - bild, musik och svenska.
4. Snyggaste läraren på skolan? - vi har inga snygga lärare .__.
5. Har du bra betyg? - nej.
6. Tråkigaste ämnet? - språk -.-
7. har du skolkat mycket senaste året? - nej, eller det hände en gång, haha men jag fick för pappa pga mobbning. pappa är söt ibland :3
8. Hur tar du dig till skolan? - går eller cykel
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? - nej :D

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? - nej, HAHA xD 
2. När tuggade du tuggummi senast? - uhm, typ igår.
3. När var du på semester senast? - i januari, fast jag räknar det inte som semester. 
4. Vilken färg är det på din tandborste? - orange, haha från typ 80-talet -.-'
5. Är ditt hår tråkigt? - ja, jag vill göra något åt det
6. Vad har du för påslakan just nu? - blå med söta jolly roger på. haha fick av pappa i julklapp, ibland förvånar han mig ^___^
7. Vem såg någon dig naken senast? - öh, bra svenska? haha men, jag ?
8. Hur ofta duschar du? - varannan dag.
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? - uhm, va? 
10. När ska du gå och lägga dig? - när jag blir trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: