A N T O N I A

fredag 29/2

Kategori: allt möjligt

Idag var det bestämt, jag skulle banne mig upp klockan 8.00 hur sent jag än hade gått och lagt mig. Jag vaknade av att klockan ringde och bara: jag ska bara vila liiiiiite till. vaknar senare, klockan är 10.50 blir arg och svär lite. Men tunga arga steg går jag upp, tittar mig runt, ingen hemma. Går vidare och ser till min fasa ett vitt täcke över hela marken, FYFAN FÖR SNÖ. Nu när snön äntligen var borta och våren var påväg, tänk alla stackars andungar som redan kläckts, dom kommer att DÖ, det var en gubbe som sa det på tv:n igår, haha. Muttrandes gick jag vidare till köket, för en gångs skull ska jag äta frukost på denna veckan, eller sen i tisdags, men i alla fall. Te och macka, klassiker, haha. Te är gott när det är kallt, värmer en riktigt gott. Men man måste ha socker, det har jag kommit fram till. Försökte att sluta med socker ett tag men nej, det är för "vuxet" för mig, haha inte ens min pappa har slutat med socker. Usch, snön gör mig deprimerad, men när jag börjar tänka på att det är schlager imorgon blir jag genast gladare. BJÖRN GUSTAVSSON, det säger allt. haha. Nej, nu ska jag gå och äta min macka och dricka mitt te, jag gissar på att smöret smält, suck.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: