A N T O N I A

All that noise, and all that sound,.

Kategori: allt möjligt

min pappa är snäll, ibland, oftast.
om det fanns en tävling för världens sötaste pappa borde min vinna, ibland, oftast.
igår när vi satt vid matbordet började det:

P: är du snäll?
J: det beror på..
P: nehe, strunta i det då.
J: nej, men vadå?
P: är du snäll då?
J: kanske.
P: haha. nej, men då får du inte veta
J: men vadå?
P: nej.
J: okej, jag är snäll, i en vecka kan jag hålla mig.
M: HAHAHA, för kort.
P: HAHAHHA
J: men vad ska jag göra då?
P: städa ditt rum, och vara allmänt snäll och trevlig.
J: ok.
P: titta i köket på golvet
A: potatis
J: va?
P: nej, gå och titta.
J: men jag gillar inte att öppna paket inför folk om det är nått sånt.
P: nehe, då blev det inget.
J: JOOO *springer in i köket*
J: JAG FICK DOM JAG FICK DOM
M: *väser fram* vad fick hon?
P: HAHAHHAHAH

pappa var söt, han gav mig högtalare till datorn, äntligen.
innan fick jag ha dom asgamla som var till den andra datorn, dom typ.. väser/tjuter och låter metalliskt.
haha. min pappa är söt ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: