A N T O N I A

för att jag käkar mask,.

Kategori: allt möjligt

hej alla glada, här sitter jag och blottar mig.
sitter här i bara bh och bikinitrosor, haha nu vill ingen sitta i den här stolen längre.
var ute och småstekte nyss, men jag pallade inte värmen, hur varmt och svettigt kan det bli liksom?

ingen tycker om mig, ingen vill ha mig för att jag är så tjock,.

typ så känner jag mig nu.
förlåt alla "du-är-inte-tjock" människor men jag är som jag är.
johanna elin och louise är och badar, vi som skulle cykla till årsunda tillsammans och bada, det var louise idé.
menmen, det är väl roligare utan mig, slipper skämmas över mig.
ajah, idag blir det väl en såndär mysig dag med syster när man bara sitter framför datorn hela dagen, sover en halvtimme tillsammans för att sedan avsluta dagen med en hel natt med bara film och onyttiga (goda) saker.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: