A N T O N I A

jag knullar mitt liv,.

Kategori: allt möjligt

förlåt alla gullungar som läser min blogg, om det nu är någon?
pappa tog mitt internet, tyckte att jag knullade mitt liv, glömde bort att jag levde.
ni förstår.

vet inte vad jag ska skriva just nu. kan bara säga att det är varrmt, att jag snart dör av värme.

kungaxel var söt av sig, skulle visa sitt vackra jag i cam för mig. men det funkade inte. "msn kan inte ansluta just nu" ni vet.
fan vad depp, han är vacker den människan. vacker på många olika sätt. Johanna, där har du en till julklapp.


just nu önskar jag att jag bodde i ett rosa hus,
ett rosa litet hus med glittrigt tak.
ett hus som låg mellan dom jag vill ha hos mig,
glitterängel och kungaxel.
min vardag vore som på moln varje dag,
om jag bodde i ett rosa hus med glittrigt tak.
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: