A N T O N I A

haunted mansions,.

Kategori: allt möjligt

höhö, förlåt för oaktiviteten. jag har inte varit på humör.
min hjärna har varit av, min kropp äcklig och mitt hjärta sorgset. jag har suttit totalt isolerad från omvärlden några dagar nu och spelat sims, från jag vaknat tills jag somnat. jag är nörd som spelar sims, jag vet.

idag vart jag äcklad av mig själv, ställde mig på vågen och såg att jag gått upp ett kilo av dom fyra jag tappat. började nästan gråta. så syster och jag gick på en promenad, vi hälsade på fredik, vi blev stolta, vi tog med oss något, det har vi alltid glömt annars, men idag hade vi blommor med oss. hoppas att han blev glad för dom.

jag orkar inte med något, har så mycket jag vill släppa ut. men allt sitter fast.
jag saknar louise, det är henne jag behöver just nu, henne jag vill prata med. hon är den enda jag kan säga det till.
maria var söt och frågade om jag ville med henne, johanna och lisa. men jag är för osocial för att dra ut just nu, ska isolera mig vid sims igen.

Ni vet hemsökta hus?
det där programet på tv4+ där dom kollar upp ställen där det spökar, jag vill se på det. jag vill sitta ensam i vardagsrummet med en massa onyttigheter och bara kolla på hemsökta hus. jag älskar det programet, det är mysigt.
i söndags hade dom tre avsnitt på raken runt klockan 00. syster och jag satt och tittade, det var kul.

nej, nu ska jag bli fast i simsspelandet igen, bye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: