A N T O N I A

mina drömmar borde dramatiseras,.

Kategori: allt möjligt

Haha, jag hade en riktigt sjuk dröm.
fan, jag har glömt typ allt, men en sak kommer jag ihåg som om det hade hänr på riktigt.

ur min dröm
louise skulle ha filmkväll hos sig, och jag frågade om rasmus fick komma.
louise bara; aah visst kul med lite mer killar.
sedan la hon på, jag han inte säga hur det var.
när jag kom dit så öppnade louise, kollade frågande på mig när hon såg rasmus.
hon gick in i vardagsrummet till dom andra och vi gick efter.
"Hej det här är min flickvän, rasmus" sa jag.
"Rasmus det här är; amanda, johan, sara, johanna, david och louise. david är söt, titta på han" fortsatte jag.
sen satte sig jag och rasmus på golvet för att sofforna och fåtöljen var fulla.
Sedan typ började vi gå åt det mer intima hållet om jag uttrycker mig så.

haha, jag hoppas att alla fattade något iallafall.
en sak till btw, när jag sa att david var söt frågade jag om jag kunde få en kram och han bara; NEEEEJ, JAG ÄR INTE DIN LILLEBROR.

HAHAHAHAHHA.
fan va sött.

Kommentarer

  • David säger:

    WHAT THE FUCK DO YOU DREAM ABOUT

    2008-06-22 | 19:32:03

Kommentera inlägget här: