A N T O N I A

rosaglittrig,

Kategori: allt möjligt

delade min dag med emma louise linnea  "natacha peyre" nilsson.
fett underbart, första gången på länge jag träffade henne själv, det var skönt.
vi tänkte bada vid grisen, när vi kom ner ver det en småbarnsfamilj där med sina 100 ungar, men dom gick ganska snart.
vi hoppa ner i vattnet och traskade ut en bit, sen skrek vi ikapp med vågorna, kallt.
vattnet var varmt upp till knäna, sen vart olidligt.
efter ett tag kom det en tjej och en kille, dom störde oss.
sen kom en liten dryg unge och hans mamma, hans mamma såg hög/full ut. eller, misshandlad. hon kollade lidande på mig, tyckte synd om henne. hon såg ut att ha det jobbigt, sen en dryg unge på det.
sen kom en kille och en tjej med två hundar. och herregud vad kul det var. killen var runt 20 och hade rosa nagellack på tårna. jag började skratta och försökte få kontakt med louise. jag vågade inte viska det till henne för alla skulle ha hört mig då. Jag körde lite charader tills hon fattade, louise började skratta. skratta mycket. hon bet sig i armen/benet för att inte skratta ljudligt. det var roligt. sedan åkte vi ut i skogen och knäppte kort, åkte hem efter ett tag. skulle äta. Åkte ut med hene igen, vi letade efter en plats att sitta. åkte runt hela sandviken, nästan. åkte till ica och köpte läsk, tjockisar. cyklade vidare tills vi hamnade i lassas, där vi startade, typ. jag gjorde bort mig ganska totalt när vi var vid fyllefontänen. jag knäppte ett kort och en tant som cykla förbi kom med på bilden. jag skulle säga att hon kom med på bilden men råkade skrika: TANTEN KOM MED PÅ BILDEN. vi skrattade.

ursäkta min särskrivning, men jag är trött.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: