A N T O N I A

sorry, i don't understand you?

Kategori: allt möjligt

Idag när jag cyklade till skolan hände något helt sjukt. Jag cyklade av trottoaren och ner på gatan därför att det var glas på trottoaren. Jag orkade inte cykla över till höger sida därför att det bara var typ 10 meter tills jag skulle upp på trottoaren igen. Plötsligt hör jag hur en bil kommer så jag åker ännu närmare kanten än det går, även fast bilen som kom körde på den motsatta sidan. Bilen saktar in och jag fortsätter cykla, men bilen gasar aldrig så jag vänder mig mot bilen, där sitter östern.
Ö: ÄR DU FRÅN ENGLAND?
J: va?
Ö: ÄR DU FRÅN ENGLAND?
J: ööhm... nej.
Ö: VARFÖR ÅKER DU PÅ FEL SIDA DÅ? J... JÄVLA TJOCKIS

efter vårat samtal trycker östern gasen i botten och bryter mot fartgränsen, bra gjort östern.
senare när jag kom hem efter skolan så märkte jag att jag faktiskt blev sårad, jag vet att jag är tjock så han behöver inte påminna mig. Jag berättade vad som hänt och mamma blev skitförbannad, så hon gick över till östern och pratade med honom.

M: ursäkta, får jag störa ett tag?

Ö: jadå

M: jo, det är jag som är tjockisens mamma.

Ö: va?

M: ja, jag hörde att du hade skrikit åt min dotter för att hon cyklat på fel sida, men det är vanligt att barn gör det ibland förstår du.

Ö: NEJ, DET ÄR FÖR ATT FÖRÄLDRARNA INTE UPPFOSTRAR SINA BARN LÄNGRE.

M: jo det gör dom, men dom kan inte hålla koll på sina barn 24tim om dygnet, dom jobbar ju också.

Ö: och?

M: bara så att du vet så tänker jag anmäla dig om du säger särbehandlande och kränkande kommentarer till min dotter igen.

Ö: ANMÄL MIG DU,

M: ja det ska jag.

Ö: GÖR DET, GÖR DET, GÖR DET


min mamma ska skriva dagens ris nu,..

Kommentarer

  • Johan 11 säger:

    haha vilken jävel

    2008-06-03 | 20:19:31
  • David säger:

    jävla idiot

    2008-06-03 | 20:43:48

Kommentera inlägget här: