A N T O N I A

vart tar allt det vackra vägen?

Kategori: allt möjligt

Imorgon är det din stora dag,
imorgon blir du byxmyndig.
Imorgon fyller du 15,
imorgon får du nya byxor.

Det är ingen idé att fråga vad du ska göra,
du kommer säkert att vara med folk jag inte vet vilka det är, eller folk som inte vill veta av mig.
Men vad som än händer, vad jag än säger så älskar jag dig.
Inte kan jag neka till att jag älskar dig, älskar dig av hela mitt hjärta.
Hur mycket du än inte vill veta av mig så vill jag ha dig här.
Jag förstår om du är med annat folk hellre än med mig, för jag är inte som dom.
Jag är fet, ful och totalt opopulär,
jag festar inte varje helg, röker inte 30 pack om dagen och väger inte 20 kilo.

Även om du väljer dom andra kommer det aldrig att bli som mellan oss,
vi har för mycket kärlek mellan våra själar för att det ska kunna brytas.
Dom andra har aldrig upplevt dig med rött hår uppsatt i en tofs mitt på huvudet knaprandes på gurka,
har inte upplevt dig när du ser sjukt läskig ut och jagar en.
Dom har aldrig sett dig i en bikinitopp ut och in och aldrig hört talas om pannkakan bakom hjärtat.
Dom kan vara dina vänner, men inte ersätta dom du redan har.

grattis lite för tidigt Obllat, jag älskar dig,.

Kommentarer

  • sara din bajamaja säger:

    jag ska inte festa. jag ska till tobbe och camilla. camiilla tar examen. men jag vill inte dit. mamma tvingar mig. men så är det. jag älskar dig också. jag gör faktiskt det. sant. men det verkar som att vi inte får vara med vilka vi vill.



    du är inte ful, fet eller opopulär. du är du. du är bra. du är helt underbar antonia. faktiskt. men jag kan inte göra något åt de ni tänker om mig. men jag super inte varje helg eller röker inte trettio pack om dagen.



    men jag älskar dig.

    2008-06-18 | 18:34:49
    Bloggadress: http://hoesau.devote.se
  • sarie säger:

    jag gråter din mupp.

    min jävla fucking make up fuckar skiten ur sig själv.

    knulla en anka. JAG ÄLSKAR DIG.

    2008-06-18 | 18:36:45
    Bloggadress: http://hoesau.devote.se
  • Anonym säger:

    vem e obllatt

    2008-06-18 | 20:01:44
  • Johanna säger:

    Puss på er båda två!

    2008-06-19 | 12:27:03
    Bloggadress: http://johannasnackarskit.blogg.se/

Kommentera inlägget här: