A N T O N I A

vattenfall inomhus,.

Kategori: allt möjligt

idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det kanske blir en seg dag där jag inte gör ett skit.
fast jag vill inte ha en seg dag, för sommaren börjar ju komma tillbaka nu, så om någon vill göra något kul kanske jag hänger på. fast en sak ska jag i alla fall göra idag, duscha. jag känner mig äcklig och skabbig just nu, har mössa på mig för att dölja mitt äckelhår.
Jag vet en till sak jag önskar mig, en makeover i mitt badrum. Jag vill inreda det så att det ser ut som någonstans i tropikerna, också ska duschen vara som ett vattenfall, hahahahha.

igår fortsatte jag och syster vårat hp-maraton. vi har börjat på andra filmen, så söt. haha, vi letar alltid efter bögblås i hp-filmerna, och vi hittar alltid. för alla er som vill veta mer om vad bögblås är kan väl fråga mig.
haha, jag minns när vi såg femte på bio.
Jag: annika, det har inte varit något bögblås.
annika: nej..
båda: DÄR KOM DET
hahha, svårt att förstå för andra, men kul för oss.

lastbilar kan vara roliga ibland,
KåKå
tänk goda baktankar...

Kommentarer

  • Miranda säger:

    åh alltså jag är den nyfiknasktemänniskan jag känner. Vad är ett bögblås?? x) fin blogg by the way.

    2008-07-28 | 15:13:32
    Bloggadress: http://teenageboredom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: