A N T O N I A

when your home from the big apple,.

Kategori: allt möjligt

nejnejnejnejnej!

snälla, jag vill inte att det ska bli så igen.
bara ni två, jag mår dåligt av det.
jag gråter varje natt och önskar att ni ska sära på er, ni kan vara vänner, men fan inte ihopsydda.
jag saknar tiden med dig förra året, när vi åkte skateboard fast vi inte kunde, när vi tjockade festisar vid ica.
ni får inte gå ihop som ett igen, jag vill inte det. pallar inte det.
snälla, man kan umgås med fler än bara en person, har du inte insett det?

nu när du kommer hem igen kommer jag inte kunna vara med dig på hela första veckan, för du kommer bara vara med henne då. eftersom att hon är din värld, det är för henne du lever.
men vafan kvinna, du lever väl för dig själv? eller gör du inte det?
jag vill kunna umgås med dig igen utan att hon är med.

när du kommer hem ska jag berätta allt för dig, allt som jag vill få ur mig.
du kommer aldrig vilja se mig nå mer, du kommer att må illa av mig.
du kommer börja umgås mer med henne.
även fast man tror att det är omöjligt.


förlåt mitt damp,
men jag orkar inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: