A N T O N I A

lördag 8/3

Kategori: allt möjligt

igår hade jag min bästa dag på länge, jag fick se kent.
jag fick gåshud och började nästan gråta när dom kom ut på scen, hah. jonas vinkade, seriöst, jag har sett han vinka. fattar ni hur glad jag blev? det flög ett rus genom hela kroppen och jag blev alldeles varm om hjärtat, och samtidigt så flög mina läppar upp i ett leende, fattar ni? ett leende. jag ler inte utan vidare. jag skulle fått en kram av jonas, men.. vi var tvugna att åka, och precis när jag satt i bilen ringer telefonen och jag hör; vi är vid ingång 4. SERIÖST? jag blev så jävla arg så att jag börja gråta. men jag är fortfarande glad i hjärtat tack vare kent, jonas vinkning, och, jag har hört han i telefon, it made my day så att säga.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: