A N T O N I A

lördag 8/3

Kategori: allt möjligt

idag är det internationella kvinnodagen, idag brudar ska ni fria.
men, jag satt och tänkte på en sak, hur kul är det och fria som tjej? hela grejen är väl att killen ska göra det? så lyder min mening iallafall, fast... jag tycker att det är gulligt att tjejer får göra det.

om en man skulle fria till mig skulle jag inte vilja att han gick ner på knä, fatta vilken pinsam situation. och han skulle aldrig få göra det i tv heller. asså, mitt drömfrieri skulle vara att han mitt under en myskväll bara sa det, man typ sitter i soffan och tittar på film och han bara säger det, rakt ut. inget "gå-ner-på-knä-mitt-under-en-fin-middag-med-mina-favoritblommor-levandeljus-och-direktsänt-på-tv-är-det-också-frieri", utan det ska komma som vilken fråga som helst. det skulle vara mysigt tycker jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: