A N T O N I A

måndag 3/3

Kategori: allt möjligt

idag var det en såndär seg dag. Det var skola, och jag är redan skoltrött, damp på gympan hade jag också.
VEMFAN GÅR TILL KONSUM ENEN OCH BER OM ETT JÄVLA KVITTO?
störda människor kanske. sedan var det syslöjd och allt går åt helvete, asså sy en kjol är nog inget för mig.
Den ska vara typ svart med hängslen, så idag sydde jag ihop den för att testa storleken på amanda, (amanda ska få den) och... hon kunde fan varit gravid i den, haha hur misslyckad är inte jag på syslöjd?
Sen var det bara att cykla hem och äta för att sedan cykla vidare till kulturskolan. Fast jag behövde inte cykla, pappa bad oss att ta bilen så att vi kunde åka och handla på ica sen, SUCK, haha. Jag hade inte med mig låten som jag skulle spela heller, så Per var lite gullig sådär och rota bland alla sina skivor, och den högen var inte liten må jag säga, han leta på i wish med stevie wonder, den var inte lätt må jag säga. Eller om man lär sig gången är den ganska enkel, för den går lika hela tiden. Sen blev jag tvingad att åka till ica med syster, vi unnade oss en aftonbladet och saft för att vi varit så duktiga och handlat :) När vi skulle laga mat fick jag skala potatis som vanligt, stackars mig. Syster skulle dela den och herregud va hon skrämde livet ur mig. Hon flög till och stack fingret under vattenkranen och skrek "JAG SKAR FINGERTOPPEN AV MIG". Haha, jag trodde det fan tills jag såg det, det var bara ett hack, eller det var ett jävligt stort hack. Men fingertoppen satt kvar iallafall. Annika skrek, jag skrek, pappa fattade ingenting. Jag fick springa iväg och fixa sager att tvätta/lägga om hennes finger med, haha pappa leta plåster :) stackars mig, får fixa allt i familjen, haha. Men maten blev klar tillslut, och god var den trots min systers lilla missöde. sen hamnade jag här och ja.. det var väl det jag hade att säga.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: