A N T O N I A

onsdag 5/3

Kategori: allt möjligt

jag är trött, för trött. jag kom upp en halvtimme senare än beräknat ur sängen imorse, fick inte så mycket tid till att träna på provet. tänkte skriva min dag i punktlista, går bättre så, haha.

drama.
tränker inte säga något om det, förutom att det var helt ok.
missade matte-provet pga. det. har prov imorgon istället.

Engelska.
skrev om dave lepard och crashdïet, men jag hittar ingen info så jag funderar på att byta till afi eller smashing pumpkins.

musik.
hade musikredovisning som skulle in både muntligt och skriftligt. jag skrev om mcr, konstigt haha. uhm jag glömde att skriva vart dom kom ifrån ;s men jag sa det på den muntliga redovisningen iaf. det gick bättre än förväntat, och min var den enda som höll på i 10 minuter som den skulle göra, kanske för att jag spelade 1 hel låt och 2 snuttar, haha. men jag är nöjd med den i alla fall.

lunch.
finns inte så mycket att säga förutom att det var pannkakor och att sara, matilda och jag pluggade som psykfall på so-provet.

so.
sara, matilda och jag hade so. nervösa som fan. men jag tror att mitt prov blev bra, fast jag skrev om migrationshistorien typ halva tiden, haha. och jag vet att jag hade fel på en sak för johanna sa det, och typ alla hade gjort fel på den.

idrott.
hade teori, vi ska tydligen föra hälsodagbok i 2 veckor. jag vill inte. jag väger ton .__.

senare idag är det dans, jag kan den inte, ska gå och träna lite tror jag. hoppas vi inte ska köra diagonal, för jag fattar ingenting av det, haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: