A N T O N I A

tisdag 25/3

Kategori: allt möjligt

image6
jag vill tillbaka till polen. mamma är där nu och jag är sjukt avundsjuk. jag älskar att vandra runt och kolla på galet roliga människor. jag älskar lukten av polen, det är något som gör att det luktar hemma. ah, ge mig en polenresa nu innan jag går dit. okej jag måste simma också, om jag inte tar en sjukt stor omväg, haha. och alla som undrar, apteka står för apotek. alltså dom är galna i polen, dom käkar piller för 700 personerå. seriöst, på en gata finns det typ minst 4 apotek, haha. jag gillar apoteket vid mormor, apteka över hela trappan sen längst upp står det en gång till. räcker det inte med det stora där uppe? haha plus att det står en skylt nedanför trappan med texten "apteka". jag vill till polen och träffa mormor och morfar, sen vill jag åka till zlote tarasy och träffa min hunhun kamcia.
också måste jag äta massa polsk godis, och köpa 3 ton knarkgodis, typ hårda saker som smakar fruktigt och ser smått ut som knark. och åka spårvagn, och nej polsk spårvagn är inte som svensk. jag tror att jag ska dit i sommar, jag vill dit i alla fall. ska gnälla lite på mor min.
polen är charmigt ♥

Kommentarer

  • Louise säger:

    Tänk om folk kunde klottra apotek här också, skulle vara mycket trevligare. Och ha det bra i Polen om du åker, och tänk på mig ;>

    (svar: haha jaa men knulla dig själv då, men dö fan inte :) sen fåru köpa en, hihihi )

    2008-03-26 | 15:27:59
    Bloggadress: http://llouisenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: