A N T O N I A

torsdag 13/3

Kategori: allt möjligt

idag mina vänner är det endast 6 dagar kvar tills jag fyller år, trevligt.

rekord till mig allihopa, jag har pratat i telefon med en människa jag aldrig träffat. två gånger. det är värt en applåd.
men det är inte svårt att prata med honom, han gör mig lycklig i hela kroppen, typ som när man ser dom första blommorna slå ut. om man inte är en vårhatare då, för då springer man med saxen efter alla blommor. men nu antar vi att ni inte är vårhatare. min mamma började ställa typiska mammafrågor till mig vid maten igår. hon fick reda på att jonas var 18, haha typ honfickpanik.se. det var lite kul att se att mamma bryr sig om mig i alla fall. även om det inte märks liksom. min syster satt och asgarva när mamma frågade vem han var, jag mumlade mest, och annika skratta halsen hes. eller nästan i alla fall.  jag har inte skrivit hälsodagbok på två dagar, dags att göra det nu känner jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: