A N T O N I A

torsdag 13/3

Kategori: allt möjligt

idag var jag hos farbror doktorn, fast det var en kvinna. jag åkte till hälsocentralen med pappa och pratade om mitt öronproblem som jag haft sedan födseln, (snark). hon frågade mig om en massa saker, bla. om när jag var på ÖNH sist, och jag hade totalt hjärnsläpp men kom på att det var i trean sist för jag skulle vara lucia samma dag. hon frågade hur länge jag haft tinitus och jag svarade att jag haft det sedan ungefär fyran men inte insett att jag hade det förrän typ, sexan. ajah, anyway. fick göra ett hörseltest, jättekul. man vet liksom redan att man är typ döv på ena örat också ska dom göra hörseltest på en så att dom kan säga en sak som får hela självförtroendet att sjunka liksom: ah, du är typ döv på ena örat. okej detlåter inte så hemskt för er, men för mig är det det. speciellt när man hört det typ 5463 gånger. menmen, tror att jag ska duscha nu och vänta tills klockan blir 23, ska ringa jonas och bli lite lycklig i själen då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: