A N T O N I A

fredag 23/5

Kategori: allt möjligt

hm, idag har det varit en intressant dag på många vis.
johan hade läst min blogg, blev lite överraskad, men glad också.
alla har kommenterat mina bröst idag, att dom är stora. haha. maria klämde på dom, och utbrast; asså robin, antonias bröst är värsta wooooow och mina är bara ptr. haha ibland är hon för härlig.
hmm.. måste skrubba kroppen och fixa min "negring" igen... ser stört ut just nu.
alla tjocka i sig en massa mat idag bara för att det var "chikenbitch" (julias uttryck). man fick ta 9, men alla tog typ... 10 och mer. Haha, jag tog 5. jag gillar inte den maten sååååå mycket som dom flesta andra. fick lite godis av maria som jag tjockade i mig.. och jag tappade bort nycklarna typ 5 gånger idag också, hahaha. fan vad jag är lyckad. nej, nu ska jag titta på den där filmen med brad pitt :) 

Kommentarer

  • David säger:

    Ocean eleven

    2008-05-23 | 22:20:53
  • J11 säger:

    redan david >_>

    2008-05-23 | 22:22:47
  • Fitthora maybe säger:

    roliga kommentarer. verkligen.

    men wow jag kommenterade inte dina tuttar, faktiskt. ehehehehehe.

    puss

    2008-05-24 | 00:32:26
    Bloggadress: http://llouisenilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här: