A N T O N I A

lördag 24/5

Kategori: allt möjligt

jag vet att jag låter fjortis nu men jag orkar inte, jag orkar inte att alla bråkar, blir vänner, bråkar, blir vänner.
förlåt, men ni vet att jag alltid finns där för hjälp men samtidigt stör jag mig sjukt på det. inte alltid... men nästan.
föarlåt, ville bara få ut mig det.


idag blir det till att åka till högbo. typ fota lite. pappa ville att jag skulle göra det. hoppas det finns barn med ballonger, bilder blir så mycket sötare då x'>
sedan blir det att köpa present med louise.

bye,

nej jag menade inte att man inte ska bli vänner igen, jag menar att alla får bråka, men inte så jävla ofta som alla gör runt om mig...

Kommentarer

  • Anonym säger:

    så du menar att man ska bråka utan att bli vänner igen?

    2008-05-24 | 10:25:54
    Bloggadress: http://llouisenilsson.blogg.se
  • Anonym säger:

    tvärtom tror jag

    2008-05-24 | 11:38:47

Kommentera inlägget här: