A N T O N I A

måndag 19/5

Kategori: allt möjligt

det är konstigt hur oaktiv man kan vara, jag trodde inte att någon läste min blogg men tydligen så gör folk det, i alla fall david. tack david :)
okej jag vet fler folk som gör det men det är bara david som är så söt av sig att han lämnar en kommentar att jag ska skriva. eller han kanske gör det för att han vill ha nått att göra? han kanske har ett helt meningslöst liv som han vill fly ifrån några minuter genom att läsa min ännu mer meningslösa blogg. nej, så är det nog inte. jag känner david, hans liv är inte meningslöst.

Hade konfirmation igår, ett steg närmare vuxenlivet, glädjetjut, eller nå.
Jag fick en dator, blev glad som fan, och väldigt överaskad. jag hade inte en aning om att jag skulle få det. fick en parfym av syster, inte den jag hade önskat mig men en annan som jag också ville ha. haha.
såklart fastnade jag framför datorn ganska så snart efter att jag fixat den. mitt i allt ringer min mobil. det visade sig vara jonas. min själv blev rosaglittrig så fort jag hörde hans röst. vi han byte typ 3 ord sen dog min mobil, ringde upp han igen. aw, den killen är för mysig. ingen förstår hur glad jag blir av honom. han är den enda som förstår mig till fullo. och vi har inte äns träffats. ajah, kanske sånna vänner som är bäst? nej, nu ska jag inte säga så för då kanske vi aldrig träffas.

idag blev det till att nörda bdb. den funkade visst. kamcia hade skrivit till mig, åh gud. ni förstår inte hur mycket jag älskar henne. hon är så jävla söt. hoppas hon får för sig att läsa min blogg eller nått så hon förstår hur mycket jag saknar henne.

hon är en själ i skal, precis som jag... <3

Kommentarer

  • David säger:

    Ja, man fick ju läsa det där inlägget några gånger

    2008-05-19 | 17:45:36

Kommentera inlägget här: