A N T O N I A

photoshoot at grisen,.

Kategori: allt möjligt

min skoldag har varit bajs ida. moget uttryck i know. hade kemiprov, fick 20/22, mvg-. ska vara glad antar jag, men det orkar jag inte. Drog ner till grisen med johanna och louise efter skolan, fast vi åkte hem och bytte om först. Louise följde med mig hem, stackars henne. jag sprang runt, hade damp, skrek och grät. jag skyller på min pms. jag började gråta när jag såg mig i spegeln, tjocktjocktjock. usch. vi hann inte  vara så länge i grisen för louise skulle på match, plus att det kom en flock med människor precis efter att vi satt oss på bryggan, fan. menmen, dom drog rätt snabbt och vi kunde utföra badningen. Jag skulle bara gå ut i vattnet utan att blöta byxorna hade jag tänkt, grisen är väldigt grund förstår du. Men precis när jag och louise gått ner kom det en flod med vågor, haha. jag som är kort blet blöt från under rumpan och ner, nite så mysigt. Sedan blev det photoshoot, louise körde girls gone wild och johanna kände sig utanför, haha lyckad dag x'>


                                        


 

1, jag känner mig fett osexig. har typ linne och shorts, jag har aldrig det. johanna bakom mig, nej inte naken, hon har shorts på sig
2, louise
3, louise aka. svan :'>

fler bilder tillkommer senare, antagligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: