A N T O N I A

when i get old, and loosing my hair,.

Kategori: allt möjligt


johanna var här nyss, länge sedan jag träffade henne nu.
hon märkte att jag färgat mitt hår, blev glad (:
hon hade söta kläder på sig, jag gillade kjolen.
hon hade håret fint uppsatt också.
johanna och jag är helt olika, men jag gillar henne för det.
hon älskar stureplan, jag hatar stureplan.
vi ser helt olika ut också, men det gör inget.
har varit kompis med henne sedan trean/fyran nu.
vi träffas kanske två gånger om året, så det är alltid mysigt att prata med henne.
fast på senaste tiden är jag alltid nyvaken, haha måste bättra mig.

maria kommer förbi senare, hon är också söt (:
ska prata med roxy också, det gick ju inte så bra igår.
maria ska också vara med, hoppas mamma och pappa ska ut.
pappa vill ut och dansa, mamma orkar inte.
fan, ska tvinga henne till det, då blir pappa glad, då kan han få sjunga YMCA och dansa.
haha, glad att ingen i min ålder sett honom göra det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: