A N T O N I A

ja må han leva, ja må han leva,.

Kategori: allt möjligt


idag fyller david år,.
lilla david holst fyller femton hela år.
för mig är david fortfarande tolv.
david är fortfarande tolv för mig för att det är den första gången jag riktigt la märke till honom, det var då man fattade att han fanns på riktigt.
innan sexan var david bara en person som fanns, han gick i klassen brevid och hette david, mer visste jag inte.
nu är david en del av min vardag, dom flesta av mina vardagar är fyllda med sång, kramar och adhd.
med sång menar jag "IT'S A BAG IN BOX, IT'S A BAG IN BOX, IT'S A BAG IN BOX, IT'S A BAG IN BOX, IT'S A BAG IN THE BOOOOX.  B SOM I BAG B SOM I BOX B SOM THE BAG IN THE BOX"
okej, om det nu ska vara "da" istället för "the" så får väl folket ursäkta.
david har fått en moppe, david är glad, david är lycklig.
så allt jag ville säga nu är

grattis david till att du är byxmyndig, och lycka till med allt från gymnasiet till tjejer..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: