A N T O N I A

le nu då din jävel,.

Kategori: allt möjligt


aw vad gullig, alla har startat en klubb som hadlar om mig.
jag gissar att den heter något i stil med:
antonia är cp
alla hatar antonia
antonia är en slyna
horantonia
antonia är en hora

ah, något åt det hållet.
jävligt gulligt av alla att hata mig, och N jag bad dig aldrig att vända dig mot dom?
jag ville bara att du skulle tänka innan du öppnar din käft, det enda du har hört mig säga om dom var när vi två pratade på spanskalektionen. du sa inte heller så bra saker, men ingen av oss sa något dåligt heller.
du ska fan inte säga till J att jag sagt en massa skit om dom och spritt rykten om dom när jag inte gjort det?
du satt nästan och grät framför mig när du pratade om J och allt, så du ska fan hålla käften.
jag sa bara att jag saknar E och att hon inte är sig lik sedan hon träffade J, du instämde. du sa att du är trött på att du aldrig får vara med J nå mer och om du är det är E alltid med, du sa det till mig med tårar i ögonen...
kul att du har gjort så att alla hatar mig nu?
alla borde hata J för att han påpekade min vikt, men inte en jävel reagerade typ, eller jo.. sara. cred till henne <3
och att E accepterade det är inte oförglömligt. och att ingen runt om gjorde något?
och du står där med ditt jävla självbelåtna flin, men det är ju klart. cpantonia blir nedtryckt och mobbad, det är ju kul så länge det inte handlar om en själv, men när det handlar om antonia blir det ännu roligare för att hon gråter lätt och blir arg om man säger hora till henne.
det är kul att mobba antonia.
tack så jävla mycket, det värmer N.

Kommentarer

  • Marika säger:

    Vad har hänt..? :/ Om du vill berätta alltså.

    2008-10-12 | 00:21:05
    Bloggadress: http://bobriar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: