A N T O N I A

en vecka av kramar,.

Kategori: allt möjligt


sammanfattning av islamabad, haha nej men om veckan som varit.

måndag: drar till nävergården på morgonen, möts av en massa nyfikna barn som inte vågar närma sig mig, en del tjejer vågar närma sig, eller rättare sagt.. en del tjejer hoppar på mig, frågar vad jag heter. alla glömmer mitt namn på två sekunder. Följer med några barn till biblioteket i bj. kul att jag möter madelene och två killar när jag går med en massa barn i händerna, och sedan ser andreas mig utan att jag ser honom. jag kollade mig omkring när han skrek, men såg han inte ,_,

tisdag: allt fler ungar vågar närma sig, även två pojkar. ingen kommer ihåg mitt namn fortfarande. det var 16 jävla ungar på avdelningen, lite jobbigt om jag säger så. tror det var idag jag snurrade på några ungar så mycket att en spydde..
BRA GJORT ANTONIA!
fick en flirt också, denis hette han. och ja, han stavas med ett n. han vart kär i mig ;>

onsdag: barnen kommer nästan ihåg mitt namn, kallar mig arigatonia. inte så jävla vackert direkt. var på utflykt, mahahha. jag blev lerig ,_,

torsdag: REGN! alla barnen var inne fram till lunch. Denis var på mig ganska mycket. men han är söt så det gör inget. han är inte jobbig direkt. till skillnad från alla tjejer *suck*
men elsa är söt, MYCKET söt :>

fredag: bra väder som tur är. jag gungade på en massa barn, ganska jobbigt kan jag säga. plus att en unge som var en bit ifrån ramlade och tappade skon, började tjuta som fan. var tvungen att gå dit och hjälpa henne, trösta henne. sen när jag kom tillbaka till gungorna så satt alla och skrek om mera fart. jag hjälpte några killar att börja med farten, för sen kunde dom göra fart själv.. efter ett tag ser jag hur en av killarna flyger, och typ "hjular" i luften, landar en bit ifrån och gråter som fan. visade sig att han typ bröt näsan. det känns ju som att jag är bra med barn. lisa kom över till mig och vi fick en massa teckningar av barnen.. lisa fick en massa halsband, inte jag :<
när jag skulle gå fick jag en jättekram av allis och en massa kramar och pussar av elsa.
jag kommer att sakna elsa och denis som fan ,_,

så om jag ska sammanfatta allt kort, jag hade SKITKUL!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: