A N T O N I A

jag är dryg,.

Kategori: allt möjligt

jag säger som johanna, jag har redan gjort den här.
men jag tycker att ni kan leva med det och låta mig fördriva min tid genom att göra den.


Fyra saker om mig:

A) Fyra jobb jag haft:
1. Fotobutik (prao)
2. dagisfröken (prao)
3. Programförsäljare (SIF-matcher)
4. Matchlottförsäljare (SIF-matcher)

B) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. the dark knight
2. love actually
3. everything is illuminated
4. om en pojke
okej kan se en massa massa mer filmer också ,.


C) Fyra ställen jag bott på:
1. Sandviken 
2. Sandviken
3. Sandviken
4. Sandviken

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
1. Grey's Anatomy
2. ugly betty
3. Hasses brorsas låtsassyrras kompis
4. Melodifestivalen


E) Fyra platser jag har semestrat på:
1. polen
2. sverige
3. finland
4. Danmark


F) Webbsidor jag besöker dagligen (nästan):
1. myspace.com/larsmusic
2. google x'>
3. bilddagboken.se
4. YouTube

G) Fyra favorit-maträtter:
1. sushi
2. kyckling
3. hamburgare (McDonalds)
4. sallad


H) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
1. eddie
2. tokyo
3. polen
4. någonstans där jag slipper skolan ,_,'

Kommentarer

  • Hahahahanna säger:

    Hasses brorsas låtsassyrras kompis yaaay (Y) Karl-Johan är snyggast ;)

    2008-09-25 | 19:54:59

Kommentera inlägget här: