A N T O N I A

om jorden vore borta,.

Kategori: allt möjligt


idag skulle jorden gå under, enligt en del.
det gjorde den inte, och det ska vi vara glada över.
alla ungar på skolan var sär och satt och skrek det åt mig, mina tårar sprutade.
tänk om jorden hade gått under, innan jag hunnit träffa en massa människor,.
jag skulle ha ångrat mig, även om jag var död, att jag inte träffat dom.
men enligt dom själva så ska jorden inte gå under, och dom vet väl vad dom själv pratar om, för jag tror inte att dom vill vara orsaken till världens undergång. jag skulle i alla fall skämmas om det var jag som stod bakom den.

adam sa att jag skulle läsa på wikipedia, så det gjorde jag;  http://sv.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider

Kommentarer

  • Johan säger:

    jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... den 21 oktober sätts den på 100%... då får vi se vad som verkligen händer...

    2008-09-10 | 22:32:32
  • Marka säger:

    Johan: Japp. Så är det. D:





    Jag måste få känna på min Antonia innan. :( <3

    2008-09-12 | 17:19:50
    Bloggadress: http://bobriar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: