A N T O N I A

dancedance,.

Kategori: allt möjligt


pratade med anton igår.
jag älskar hans röst.
den får mig att må bra, den får mig att le.
jag vet inte om han läser min blogg, men gör han det så ska han veta att han förgyller mina dagar,.


idag var vi tvingade att åka till söder för att öva inför danskvällen imorgon.
jernvallskolan+söderskolan+österfärnebo=en lagomt random grupp av människor.
jag träffade andreas, lyckat att träffas första gången på en träning inför en skoldans?
haha, tyckte att min och andreas pannkaka och dubbelpankaka som andreas kallade var asfina.
guldmedalj till oss!
haha andreas står för skönaste kommentaren: asså dagens bästa var lätt när han den långa i eran klass skulle dansa med camilla och skrek fuck :)
imorgon gäller det, skoldans för alla nior.
lyckat att klämma in 400-500pers i en lokal för 100?
jag och andreas ska iaf vända pannkaka,.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: