A N T O N I A

hypnotise me through,.

Kategori: allt möjligt


kom hem runt 10.30, sjukt skönt.
"slapp" resten av skoldagen, vi hade egen planering på idrotten och får jobba hemma på fysiken.
drog hem sov, åt lite..

imorgon behöver jag inte ta mig till skolan, så jävla skönt.
behöver bara kliva upp ur sängen och sätta mig vid datorn och jobba.
har hur mycket som helst att lämna in.
är halvklar med allt.

våran bildlärare är sjuk, hon kommer inte tillbaka på hela terminen.
assynd om henne, och oss.
jag som var på väg att höja mig till mitt efterlängtade mvg i bild (som jag borde fått från hela första början, jag är kung i bild!), och nu kna jag inte få det. eller?
lärarna och rektorn kanske borde komma med besked snart hur vi ska ta oss till, alla är ju nervvrak.



haha, bjuder på en extremt failad bild från dansuppvisningen.
pappa som knäppt, han förstår sig inte på min kamera,.


Kommentarer

  • David säger:

    hon var i skolan idag XD

    2009-04-30 | 12:45:35

Kommentera inlägget här: