A N T O N I A

listlistlist,.

Kategori: allt möjligt


Skriv en person...
...som du älskar - många
...som du skulle offra livet för - de flesta
...som är den smartaste du känner - hanna/johanna/mamma
...som alltid får dig på strålande humör - sara/louise
...som får dig att le när allt känns tungt -
anton/louise/sara/icko..
...som är den omtänksammaste du vet - hanna (?)
...som är en fjortis - pappa
...som är en bästa vän - många
...som är snygg - alla utom jag
...som är osmart - pappa
...som är en riktig vän - färre än vad man tror, men fler än man kan önska sig

...som är din älskling - louise är min böna iaf..
...som är den galnaste du vet - amanda (?)
...som är den konstigaste du känner - min syster (PUSS!)
...som är underbar - många
...som är dum - david :)
...som du kan prata med om allt - louise/sara

...som är din barndomsvän - emma/hanna  (?)
...som du saknar - kamcia/jonas
...som betyder mest - många
...som du har spenderat mest tid med -  hanna (?)
...som du var dum mot när du var mindre - min syster
...som du tycker är snäll - många
...som du har sportat med - många
...som du skulle vilja krama just nu -anton/icko/kamcia
...som du inte har träffat på länge- kamcia
...som du vet saknar dig - kamcia (?)
...som du träffade idag - många
... som du ska träffa efter du har gjort klart denna listan - pappa

okej, vet att det stod skriv en person, men det är svårt..

Kommentarer

  • Louise säger:

    <<33<3<3<3<33<3

    2009-04-28 | 22:39:43
    Bloggadress: http://lounilsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    tack då :(

    2009-04-29 | 16:31:43
  • Hanniiiii säger:

    Höhö, många frågetecken på mig x) <3

    2009-04-29 | 17:26:33
  • Hanniiii säger:

    Hahah, många frågetecken på mig x) <333

    2009-04-29 | 17:27:45
  • Hanniiiiiiiih säger:

    Hahahha, många frågetecken vid mig x) <333

    2009-04-29 | 17:28:34

Kommentera inlägget här: