A N T O N I A

playa de örebro,.

Kategori: allt möjligt


som de flesta vet så var jag och en del andra männsikor i örebro igår.
vi kollade på rallybrudar på vägen dit, sara och jag ska starta team.
hon kör och jag är kartläsare, jag som är såååå bra på kartor.
efter att vi fjantat runt bland alla affärer så stod vi och väntade på julia.
plötsligt hör jag hur det tjuter från cubus och ut kommer en kille springades, hoppar upp på cykeln och cyklar iväg med ett butiksbiträde springandes efter sig.
efter ett tag gav hon upp och gick in igen, stackarn.

senare drog vi vidare till gustavsvik, fyfan.
för det första var det nog de skabbigaste omklädningsrummet jag någonsin sett, och badet var inte heller mycket att hurra för, sandviken är fan minst lika roligt.
det bästa var nog utomhuspoolen, när vi satt där ute i det kissvarma vattnet, med regnet som föll över oss och två stackars palmer i plast så kändes det inte så jävla lyxigt direkt.


"DET SER JU UT SOM OM JAG BAJSAT PÅ MIG I FRAM"
/johanna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: