A N T O N I A

06.00,.

Kategori: allt möjligt


imorgon bär det av till polen allihopa.
jag kommer bli borta i tio dagar, TIO HELA DAGAR!
jaja, jacob är där just nu och han säger att det är bra väder, banne honom om han ljuger.
blir det inte bra väder vet jag inte vart jag ska ta vägen. kul att sitta inne i över en vecka..
mamma snackade något om att vi kanske drar till krakow och hälsar på hennes kusin, hennes son är typ 1-3 år äldre än mig.. jag är helt sjukt nervös.

ajah, planet imorgon går efter 9 någon gång..
så vi lämnar huset klockan 6 imorgon.
och eftersom att vi lämnar det 6 mste jag vara klar då.
jag måste typ gå upp 4??
fyfan va segt. för jag kommer antagligen inte att hamna i säng förrän.. 01.30?
jaja, nu blir det i alla fall att klippa av halsen på håkan t-shirten 'snyft' och sedan packa.

jag har datorn med till polen, så att jag kan hålla er update.
har ni tur kanske ni får en privat rundtur i mormor extremt lilla minilägenhet.

PUSSHEJ!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: