A N T O N I A

gunnar säger hej,.

Kategori: hejdå sandviken


sitter just nu hos bekanta i polen.
de bor typ en timme ifrån warzawa eller nåt sånt.
jag snyltar på deras internet eftersom vi inte hunnit köpa eget internet än.
de är rätt bra att snylta på deras internet, för jag får fika också haha.
de sitter och snackar om att det är så synd att deras son ska fylla 30, för jag är tydligen jättesöt och han är singel, haha polacker.
sen sa det att åldern inte har någon betydelse i kärleken och alla började asgarva utom jag och pappa som såg ut som frågetecken. vi är mobbade som inte kan polska, haha.
fick nyss reda på att de har vattenmeloner som väger 15 kilo här, FEMTON JÄVLA KILO!
det är galet,.
vi har inte gjort så mycket idag, förutom att hälsat på mormors granne (världens sötaste tant) och kollat runt lite på stan.
käkade på sphinx, världens bästa resturang, typ rätt bra priser för oss svenskar, med våra löner. men tydligen dyrt för polacker. stackarna. de missar världens bästa mat.
åt lax, med världens godaste sallad och klyftpotatis. mums.
feta osten i salladen var PERFEKT, den smälte i munnen på mig. mums igen.

nu vill min pappa hälsa er alla med en snygging bild på sig själv.
nyss tagen här i stekheta polen med världens högsta luftfuktighet, härligt.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: