A N T O N I A

last day in polenlandet (höhö),.

Kategori: hejdå sandviken


låte tråkigt att det är sista dagen här i polen, men vi har nog gjort allt vi skulle nu, utom hälsat på gammelmormors grav :(
idag sprang vi runt över HELA basaren, köpte godis till johanna som jag lovat, hihi.
om du läser detta johanna får jag ursäkta att det inte fanns på låda, så vi fick köpa lösvikt, men jag ska nog lösa det så du slipper få det i en tråkig påse!
men i alla fall, hittade lite sovkläder till mig, och lite lädersnören som ska komma till användning som armband.
köpte lite saker till födelsedagsbarnet annika herself.
köpte mig världens snyggaste mystofflor och lite annat skit.
justja, köpte en portfölj som jag har tjatat om en i flera år. och nu äger jag en, asglad antonia.
mamma testade peruker, helvete vad pappa och jag skrattade.
efter att sprungit runt i några timmar på basaren drog vi hem till mormor igen, drack kaffe och tröck i mig en miljon bakelser, haha. det vart kort och gott värt att gå upp en miljon kilo av fikat, så sjukt gott.
efter att känt mig förkyld sedan jag vaknat kände jag nu att jag börjat bli sjuk.
fick nå äcklig brustablett av mormor och gick och la mig, sov några timmar och gick sedan upp och åt mat, apagott.
sedan har jag spenderat dagen med att läsa, nörda dator, se på vänskapsmatch mellan polen-grekland i fotboll och socialat lite och lyssnat på mysmorfar när han berättat om sin släkt.
hans mamma hade tydligen släktforskat lite och de kom så långt bak som till 1740, lite tufft. haha.
nu ska jag packa klart allt inför imorgon och sedan sova.
nattinatt folket!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: