A N T O N I A

raindrops keep falling on my head,.

Kategori: hejdå sandviken


polen, dag åtta

vaknade av att kannan med vatten tjöt som fan, strax efter klev mamma och mormor in i rummet och väckte mig.

för en gångs skull satt vi alla samlade runt bordet samtidigt och åt frukost, gott som vanligt.

gjorde mig klar och drog sedan in till centrum, mamma drog iväg och skulle fixa avtalet med internet så pappa och jag drog till köpcentrumet.

eftersom att jag visste att det skulle bli mycket klädaffärer när mamma kom tillbaka så var jag snäll och drog med pappa in på en elbutik, typ som siba.

vi vandrade där hur länge som helst, fanns så mycket att titta på, och jämföra med priser i sverige, haha.

haha, när vi gick runt och kollade på tv's så kom det en kille som jobbade där med världens leende, men när han hörde att vi pratade svenska drog han ner sitt leende lote och gick vidare, haha.

stirrade mig blind på en 60".. så jävla stor.

sedan vandrade vi runt i år och letade en ledig bänk, hittade en efter en halvtimme typ.

sedan kom mamma, dags för kläder. köpte mig..

2 linnen

2 t-shirtar

1 klänning

1 3/4-ärmad

vet inte om jag köpte mer, håller inte riktigt koll. haha.

drack en kaffelatte och drog hem.

precis när vi kom hem till mormor så började regnet att vräka ner, bokstavligen.

åt tomatsoppa, som jag tjatat om, så sjukt gott. åt lite för mycket kanske, haha.

sedan gick mormor och hämtade grannen som kom över på fika, fick choklad av henne, och en massa kramar och pussar.

söt tant, hon är så sjukt mysig. sedan gav jag henne en present, mer kramar.

tröck i mig en miljon kakor och bakelser, typ +43563 kilo där. men det var det värt, så sjukt gott.

så nu ser jag på nyheterna, bekantar mig med omvärlden.

imorgon är det sista dagen här, på torsdag åker jag hem.

börjar skolan den 19de. hitta på något innan?,.




Kommentarer

  • Johanna säger:

    Den låter helt sepeeeeeee söt. Längtar som fan efter godis att gå upp 150 kg med :D och vet du vad? idag ska jag äta köttbullar :)



    pussssss<3 hör av dig när du kommer hem så kan vi göra nåt innan du blir lika gammal som Hanna och börjar gymnasiet.

    2009-08-12 | 10:36:39
    Bloggadress: http://jruthlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: