A N T O N I A

du vill ha mitt chill-schema,.

Kategori: allt möjligt


fett skön dag.
start klockan 9, karaktär
blev indelade två och två, hamnade med cecilia, höhö.
skönt att hamna med någon man typ känner, skulle dö om jag hamnade med någon av killarna, utom andreas då.
vi skulle ta tre bilder var, en bild med färger, en naturbild och ett skivomslag.
cecilia ghandi hade lätt snyggaste skivomslaget, haha.
lite tidigare lunch vid 11.45
satte oss på mcd och tjockade. blev attackerade av fåglar, helvete vad rädd jag var.
andreas mobbade mig för att jag och maria skrek så mycket, jag fick ont i magen av skratt.
sådär konstigt kul har jag aldrig haft, skrattade åt saker som knappt var kul egentligen.
multimedia, start 12.55 slutade runt 14.45(?)
delade in klassen i två halvor, mitt på bara, pang. så cecilia hamnade i den andra gruppen. suger.
vi skulle göra något random där vi klippte in en bild i en annan, segt.
andreas slog alla rekord när han skulle vrida min skärm för att se den, men den fastnade i fredriks, så den vreds också.
helvete vad jag skrattade, fick ingen luft. var nästan en såndär stund när man gråter för att man garvar så hårt.
sedan höll andreas ett helt litet föredrag om sin bild för läraren. jag skrattade sönder min kropp inombords. det var så gulligt. haha.
imorgon
väntar en heldag ute i myre-teater. vi ska ha typ.. teambuilding, haha får se vad det går ut på.
det ser vi fram emot, eller så inte. haha.
vi ska förövrigt grilla korv, jag som älskar korv, eller så inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: