A N T O N I A

just i denna sekunden när jag skriver detta missar jag ullared på tvn.

Kategori: allt möjligt

Jag sov ingenting i natt. Okej där ljög jag för er. Jag sov, I EN HALVTIMME!
Även fast jag var vaken orkade jag inte gå upp, tillslut var jag tvungen att rulla ur sängen och äte frukost. Blev en mini-macka och julkalender till frukost. Helvete vad jag garvade när jag kollade på julkalendern, märkte att jag var överdrivet trött. Pallra mig till skolan efter att ha knarkat concealer under ögonen, i hopp om att täcka de mörka ringarna.
Blev attackerad av en epa och en ompalompie (stava, en sån från kalle och chokladfabriken i alla fall) på väg till skolan. Helvete vad jag garvade, igen.
Trots mitt fina försök till att dölja de mörka ringarna lade många märke till det, mission failed, typ.

Multimedan sög för första gången inte pung. Skrev en väldigt fin text om mig själv och fixade många färglada klickbara knappar med Hasse (läs: skrev en allmänt störd text som inte hade ett skit med "om mig" att göra och spelade bejeweld med Hasse).
Cyklade i ilfart hemåt efter skolan tillsammans med Hasse och TjejskriksAndreas. Blev skräckslagen av larmtestningen, men Andreas sa några lugnande ord.. skrik.
Sa adjö till dårarna och hämtade upp min kära Tallibobo, solade. Nu mera ska vi köra solterapi, helvete vad bra man mår.

Nu sitter jag här och dunkar oh no ono efter timlånga försök till att somna.
Inatt blir det att äta gräs tills jag kan sova, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: